مصاحبه آرشیو خبر ها
هدف فتح برلین است

هدف فتح برلین است

کلودیو مارکیزیو هافبک ملی پوش یوونتوس که در بازی برابر چزنا توانست به رکورد 200 بازی برای بیانکونری در سری آ دست پیدا کند و سی و یکمین گل را با پیراهن یووه در این رقابت ها بثمر برساند در فاصله چند روز بازی با دورتموند از هدف بزرگ یووه در این رقابت ها گفت .

یووه و لیگ قهرمانان اروپا ؟

" یوونتوس همیشه برای پیروزی بازی می کند و هدف ما در این رقابت ها رسیدن به فینال است. امسال سالی است که باید بسیار سخت کوش باشیم و با تمام انرژی برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم "

" ما می خواهیم به فینال لیگ قهرمانان در برلین برسیم زیرا فکر می کنم وقتش شده است که تیمی از ایتالیا در این سطح قرار بگیرد . البته می دانیم که باید سخت کار کنیم "

تیم های بهتر از ما ؟

" در اروپا همیشه تیم های قدرتمندی وجود دارند اما ما امسال قدرت زیادی در تیم حس می کنیم و بنابراین از روبرو شدن با هیچکدام از تیم های حاضر هراس نداریم. بازی با دورتموند بازی ویژه ای برای ما خواهد بود زیرا نشان دهنده شرایط و وضعیت ما است . ما می خواهیم ثابت کنیم که لیاقت حضور در فینال را داریم "

" اکنون مهم ترین چیز گذشتن از این مرحله و صعود است، این تنها چیزی است که ما به آن فکر می کنیم . بعد از گذشتن از دورتموند می توانیم منتظر یک قرعه خوب باشیم زیرا داشتن قرعه مناسب می تواند در سرنوشت تیم ها موثر باشد "

" ما برای پیروز شدن به مصاف دورتموند خواهیم رفت و توجه ای به شرایط آن ها در لیگ نداریم، زیرا بخوبی می دانیم که وضعیت در اروپا همیشه متفاوت بوده و دورتموند برای جبران نتایجش در بوندس لیگا مقابل ما بازی قدرتمندانه و سطح بالایی انجام خواهد داد "

" بازی نخست ما در تورین می تواند بسیار مهم باشد و حمایت هواداران انگیزه ما را افزایش دهد ، ما بدنبال رفتن به مراحل پایانی هستیم پس تصور می کنم مقابل دورتموند می توانیم بازی برابری انجام دهیم "

" همچنین مقابل تیم هایی مثل رئال، چلسی و پاریس سن ژرمن هم با کمی شانس می توانیم نمایشی در حد ِ آن ها آرائه کنیم. البته هدف اول ما ارائه یک بازی برتر مقابل دورتموند و سپس انتظار برای دور بعدی است "


دیدار خاطره انگیز یووه و دورتموند در دهه 90 ؟

" من بخوبی این بازی ها را در یاد دارم زیرا همه بازی های یووه را از تلویزیون دنبال می کردم . گلی که دل پیرو با پشت ِ پا به دورتموند زد را هرگز فراموش نمی کنم، اگرچه در نهایت دورتموند قهرمان شد . من بازی های دورتموند در 90 را فراموش نکردم . آن ها با داشتن لارس ریکن تیم بزرگی را تشکیل داده بودند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: